2015. április 11., szombat

Bevezető, és Prológus

Sziasztok!

Ez a történet az Így neveld a sárkányodat című filmhez fog kapcsolódni. A főszereplő Nimzáj szemszögéből lesz megírva.

A történetben megtudhatjátok:

Hogyan ismeri meg a sárkányát? Kiben bízhat meg és kiben nem? Mi fog történni ha egyszer túl messzire repülnek? Mi várja őt egy sötét erdőben? Milyen kalandokat él át a társaival?

Ha velem tartotok ezt mind megtudhatjátok, és még ennél is többet!

                                                 Prológus

Csak mentem a sötét erdőben, egyedül, magamra hagyva, és nem számíthattam senkire. Körülnéztem a fény egy aprócska szikráját keresve, de csak vakon tekintettem föl a korom fekete égre. Leültem egy kidőlt fa törzsére, ahol az arcomról lepotyogó könnyeket szemléltem, amik a korhadt ágakon végig folyva érkeztek le a földre ami magába szívva elnyelte azokat. Miért voltam ilyen meggondolatlan, hogy eljövök otthonról sötétben csak mert látni akartam igaz - e a lény létezése? Hallgattam volna inkább a józan eszemre, ami azt diktálta, hogy maradjak otthon, és csináljam azt amit eddig is szoktam, de nem. Lehet, hogy életem legfantasztikusabb kalandjába keveredtem ezzel. Az ég kitisztult, és a viharfelhők tovább álltak, amik mögül kiragyogtak a csillagok. Ekkor egy szellemnek látszó árny suhant el mellettem, ami mintha azt sugallta volna: Nem vagy egyedül, nem kell félned. Leszállt, majd felém közeledve megláttam, hogy egy sárkány. Fehér pikkelyein halványan visszatükröződött a Hold fénye. Belenézve Zafír kék színű szemeibe láthattam azt a kedves csillogást, hogy védelmezni fog, és a barátom lesz. Tekintetében volt még valami titokzatos ami feltörni készül. Felszállva rá elrepített, és éreztem, hogy még csak most kezdődik az igazi élet. Egy másik világ izgalmai a földi életemhez kapcsolódva. A titokzatos lények, a harcok, a felfedezések, a viking barátok. Ezek most már hozzám is tartoznak.

1 megjegyzés: