2015. április 13., hétfő

2.rész A felfedezés

Sziasztok!

Itt is a második rész. Kétnaponta, de minimum hetente hozom a részeket!
Remélem tetszeni fog!


Ugyanúgy vittem útitársamnak Ribizlit. Már kezdett sötétedni és a nap sugarai csak gyéren sütöttek át a fák lombjai között. Mindent csend borított, és csak a lépteim zaja, meg a kutyám lihegése hallatszott. Körül néztem, és ekkor elsuhant mellettem egy fehér árny ami hasonlított egy szellemhez. Aztán hallottam némi zörgést az egyik távolabbi bokorból. A zörgés egyre csak közelített erre a kutyám meg elfutott. Hát még ő is itt hagy ilyenkor. Remek.

- Van ott valaki? - kérdeztem rémülten.

Nem válaszolt senki. Kezdett eluralkodni rajtam a pánik, hiszen egyedül voltam itt az erdőben. Ekkor hirtelen elém ugrott egy.....egy fehér éjfúria. Nem hittem a szememnek. Hegyes fehér és szürke tüskékkel borított farkát rám szegezte. Ráadásul kétszer akkora volt mint egy éjfúria De hogy lehet hogy tüskés? Vagy lehet, hogy egy másik fajta fúria? Ám ezen nem volt időm gondolkodni. Elugrottam, és egy hosszú fadarabot kaptam fel a földről, és védekezés képen magam elé tartottam. De egy jól irányzott sárga plazma bombával kilőtte a kezeim közül ami darabokra törve hamuvá égett. Nem mintha egy bottal megtudtam volna védeni magam egy sárkány elől úgy hogy eddig nem is tudtam, hogy létezik ilyesmi teremtmény. Felemeltem a fejem és belenéztem gyönyörű kékes-zöldes szemébe ami rögtön elvarázsolt. Biztosan megőrültem, de közelebb léptem hozzá egy lépést erre meg eltűnt. Csak úgy felszívódott. Kinyújtottam a kezem és léptem pár lépést előre, ekkor megéreztem pikkelyes bőrét. Ijedten hátra ugrottam. Ekkor vissza változott és rájöttem, hogy láthatatlan volt. De király képesség. Főleg az lenne, ha nem akarna megtámadni.

- Nem foglak bántani, meg bízhatsz bennem - mondtam neki.

Leültem egy nagyobb kőre ő pedig velem szemben.Ezek szerint nem akart megtámadni. Egy ideig így néztük egymást majd gondoltam kipróbálom a filmben lévő Hablaty módszerét. Elfordítottam a fejem és kinyújtottam a karom. Ekkor hozzáérintette az orrát a kezemhez. Mosolyogva felnéztem rá és ő jó mélyen belenézett a szemembe. Ekkor egy éles fájdalom nyilallt a fejembe ami miatt térdre rogytam és meghallottam egy hangot a fejemben.

9 megjegyzés:

  1. Jó lett! Kíváncsi vagyok, hogy mi fog kisülni ebből! Várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  2. Érdekes, szépen megfogalmazott történet:).

    VálaszTörlés
  3. Jó kis történet.Már várom a 3. részt.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nagyon jóóóóóóó!Csak így tovább!!!

    VálaszTörlés
  5. Mi volt az? :O Ez tök jó h láthatatlanná tud válni:D

    VálaszTörlés