2015. április 12., vasárnap

1.rész Az erdő titka

Sziasztok!

Meghoztam az első részt, remélem tetszeni fog nektek!

Ez a nap is úgy indult mint szokott. Reggel korán kelés, suli, tanulás majd hazatérés. Aztán szabad vagyok vagy a szüleimnek kell segítenem. De valami mégis különös volt a mai napban. Mikor hazaértem elvittem a kutyámat Ribizlit sétáltatni. Éppen elértük az erdő szélét, amikor halk, suhanó árnyat véltem felfedezni fák között. Közelebb mentem, eleinte Ribizli is izgatottan jött mellettem, de pár méter után elkezdett visszafelé húzni. A civakodás miatt elestem egy faágban és a földön kötöttem ki, rajtam pedig Ribizli. Ekkor megpillantottam pár véres foltot a fűben. Elkezdtem mászni a vöröses folyadékhoz, hogy jobban szemügyre vehessem, de ekkor hirtelen vakító fénycsóva árasztott el mindent egy furcsa üvöltő hang kíséretében. Felpattantam és elkezdtem rohanni hazafelé, magammal rángatva Ribizlit. Kifulladva és lihegve érkeztünk meg, majd azon kaptam magam, hogy ez a hang amit az erdőben hallottam nagyon is ismerős volt számomra. Majd hirtelen beugrott, hogy ez egy éjfúria üvöltés volt. De úgy gondoltam, hogy ez lehetetlen hiszen sárkányok nincsenek. Ezért inkább beléptem házba. Megebédeltem,tanultam sőt még fel is söpörtem, de úrrá lett rajtam a kíváncsiság, ezért elindultam vissza az erdőbe, hogy megtaláljam a hang forrását, hogy kiderítsem tényleg van-e ott valami vagy csak képzelődtem.

4 megjegyzés:

  1. Szia! Jó lett! Kicsit ugyan rövid, de se baj! Minden egy kis lépéssel kezdődik! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszii! :) A részek egyre hosszabbak lesznek vagy sok rövid. :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó :D Ribizlinek hívják a kutyusod?:D Nekem is úgy hívták az első sárkányomat=)

    VálaszTörlés