2015. július 6., hétfő

Díj, és kérlek szavazz!

Sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek, hogy jelentkeztem egy versenyre két kategóriából a Life with the twins című blogon, és megosztom veletek is a hírt. A legjobb fanfiction #2 kategóriában első helyezést értem el amit nagyon köszönök T. Vickynek!  Itt megtekinthetitek. A másik a legjobb író kategória amit szavazással döntenek el, úgyhogy arra kérnélek titeket hogyha megérdemlem, és tetszenek az irományaim akkor légyszi szavazzatok rám! Itt lehet szavazni az oldalsávban!






Ui.: Hamarosan jön a következő rész is, csak nagyon elvagyok foglalva ezen a héten, de ígérem sietek! :)

6 megjegyzés:

  1. Drága Leila!
    Nagyon szívesen az első helyet, megérdemled :)

    Vicky T. és Pintér Ádám

    VálaszTörlés
  2. Oké :)
    Már várom a kövit és gratula az 1. helyhez :D
    És szavaztam ^-^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Örülök, hogy szavaztál, és amint tudom hozom a folytatást! :)

      Törlés
  3. Ha nem te nyered a versenyt, szerintem akkor is te vagy a legjobb író!!!!!����������������

    VálaszTörlés