2015. december 18., péntek

42. rész A hülyeségből sosem elég



Sziasztok!




Meg is érkeztem az új résszel, remélem örültök neki! Köszönöm a kommenteket, azt, hogy felíratkoztok, és hogy olvassátok a történetem! Ettől mindig vissza jön a kedvem az íráshoz. A fejezet elején lesz egy kicsit gyomort forgató rész, de ha azt túlélitek akkor jöhet az izgalmas, és vicces fele. :D Jó olvasást!  



- Hát Asztridot ismerve a sült csirke szénné lesz égve. Ha meg halat csinál akkor vigyázzatok vele, mert ... - kezdte az okítást Hablaty, de mint mindig az Ikrek nem bírták ki, hogy bele ne szóljanak.


- Mert benne hagyja a belső szerveit? Ú, akkor megkóstoljuk a sült halagyat? - fordult lelkesen testvéréhez Fafej.


- Naná, a többieknek meg marad a bele amiben még biztos van ürülék, meg a gyomra. Talán még a májat megtarthatnánk magunknak. - töprengett el Kőfej, amit mi öklendezéssel fogadtunk.


- Igen. - bólogatott hevesen Fafej. - Majd meséljétek el milyen amikor a gyomorsav végigfolyik a torkotokon. Szólok is Asztridnak, hogy azokat hagyja meg nyersnek, hogy jobban kiélvezhessétek az ízét. - jelentette ki, mire Halvér felpattant, és a korláthoz rohanva kiadta magából a taccsot.


- Titeket egyáltalán nem zavar, hogy enni készülünk? - kérdeztem ingerülten, mert már az én gyomrom is kezdett felfordulni, hiszen voltam olyan okos, hogy el is képzeltem amit mondtak.


- Mi is éppen arra készülünk. - néztek rám egyszerre.


- Akkor jó! - kiáltott fel mérgesen valaki a hátunk mögött. - Tudjátok mit? Nektek külön nyers halat fogok felszolgálni! - nézett Asztrid az Ikrekre szinte villámokat szóró szemekkel. De ha még nem is villámlott, a borús, sötét felhők már nagyon gyülekeztek benne.


- Nézd a jó oldalát Asztrid - kezdett bele Takonypóc is - azt még nem mondták, hogy a levesed néha jobban hasonlít a hányásra, mint magára az ételre, bár még nem kóstoltam, hogy az íze is olyan e. - na ebben a pillanatban a már villámokat szóró szeme szikrázott a dühtől, és akkorát lekevert a fiúknak, hogy az asztal adta a másikat.


- Jó akkor ti nem is fogtok enni. - mondta, majd a csalódottságát eltitkolni próbálva elindult vissza a konyhába. Nem is gondolkodtam sokat, és rögtön utána mentem. A konyhában egy kis széken ülve nézte szomorúan az elkészített vacsorát. Oda léptem mögé, és megnéztem, hogy mit sikerült összedobnia. A leves tényleg egy kicsit furán nézett ki, de az egészben sült csirke, mellette a halakkal tökéletesen át volt pirítva. Már csak az ízükre lennék kíváncsi.


- Héj, ne is törődj velük. Az Ikrek mindig ilyenek, Takonypócot meg ismered... - kezdtem neki a vigasztalásnak, de nem válaszolt, csak mérgesen fújtatott egyet.


- Akkor, ha nem bánnád én azért még megkóstolnám, hogy mit főztél. - ültem le vele szemben, majd egy kanalat felkapva megkóstoltam a levest. 


- Nem olyan rossz. Ha gondolod, majd segítek levest csinálni, mert anya úgyis megtanított rá. - mondtam, majd nyúltam a következő ételhez. Letéptem egy kis húst a csirkéről, is és a halról, majd egyesével megkóstoltam. A szemem sarkából láttam, hogy Asztrid kíváncsian mustrál, de nem mondtam el a kritikámat, hanem helyette inkább felpattantam, és az ajtóhoz érve kikálltottam a többieknek. 


- Nagyon finom a kaja! Aki akar enni az most jöjjön. - mondtam, majd visszasiettem a helyemre ahol egy boldogan vigyorgó Asztriddal találtam magam szemben.


- Köszi! - mondta hálásan.


- Nincs mit. Tényleg finom, a levesben meg majd segítek, te pedig jöhetsz velem felmosni a fedélzetet. Jó móka lesz. - mosolyogtam rá.


- Oké. - bólintott vidáman, de mikor az Ikrek, meg Takonypóc akart volna bejönni, hirtelen felkapta a szekercéjét, és előttük pár centivel beledobta az ajtófélfába. - Felejtsétek el, hogy ezek után esztek. - jelentette ki. - Ha jók lesztek, akkor talán holnap. - vigyorgott elégedetten, miközben Hablaty, és Halvér is leültek mellénk.


- Ez tényleg finom! Bocsi, hogy kételkedtünk. - mondták tele szájjal, és bűnbánó szemekkel mire felnevettünk.


- Kérlek! Kérlek! Kérlek! - könyörögtek térden csúszva Asztrid előtt, aki kiélvezve a helyzetet gondolkodó fejet vágott. - Na, légyszi! Nem hallod, hogy korog a gyomrom? - kérdezte Fafej, mire mindenki elhallgatott, és erősen koncentráltunk arra, hogy meghalljuk az éhes gyomor követelőző hangját.


- Ööö, nem. - válaszolt Asztrid, mikor pár perc múlva se hallottunk semmit.


- Akkor figyelj jobban! - oktatta ki a lányt Fafej, majd a kezét a szája elé téve megpróbált olyan hangot kiadni mintha a hasa korogna, mi pedig felvont szemöldökkel figyeltük a műveletet.


- Krrrgg, grrrrlg grrrkl. Na most már hallod? - kérdezte reménykedő lelkesedéssel, mire prüszkölve kitört belőlünk a nevetés. - Csak legalább nekem adj egy kicsit, Kőfejnek nem fontos. - jelentette ki, mire az említett lánytestvér lecsapta az első keze ügyébe kerülő tárgyal, ami jelen esetben egy pajzs volt.



   
















      - Jól van, nem kell szétverni egymást. Mind a ketten kaptok belőle. - mondta jelentőségteljesen Asztrid, mintha azt üzenné, hogy ezt még egyszer nem fogja elnézni. Miután, már mindenki végzett egyesével elindultak a saját dolgukra, és csak én maradtam Hablattyal.

- Na végre elmentek. - sóhajtott fel. - Beszélnem kell veled egy fontos dologról. - kezdett bele, mire én kíváncsian ránéztem. 


- Szóval, gondolkoztam.


- Mint mindig. - sóhajtottam, mire szúrós szemmel nézett rám. - Hallgatlak, mondd csak nyugodtan. - tettem hozzá gyorsan.


- Tehát, lenne egy tervem. - kezdett bele, miközben kiterített egy térképet az asztalra. - Levághatnánk itt az utat - mutatott a térképre - és így lényegesen hamarabb odaérnénk, majd gyorsan elhozzuk a ládát amiben apa cuccai vannak, és elmennénk ide - mutatott egy kis szigetre - és mivel ez lakatlan, itt megállnánk a hajóval, lehívjuk magunkhoz a sárkányainkat, és elindulnánk ... hogy is hívják azt a szigetcsoportot, ahol a Fényfúriák, az Éjfúriák, és az Ölvészek szigete van? - kérdezte.


- Árnysziget. - mondtam, mihelyst eszembe jutott a név.


- Igen, oda, és ti négyen Őrzők bementek a barlangba, ahol megkeresitek a tőrt, hogy le tudjuk győzni azt a sárkányt, addig mi kint megvárunk és megismerkedünk a sárkányokkal. - vázolta fel a gondolatmenetét.


- Ami nem is lenne rossz ötlet, ha nem ott akarnál kerülni ahol sekély a part, sok kis szikla áll ki, és nagy hullámok vannak. - szólalt meg valaki mögöttem mielőtt válaszolhattam volna. Odanéztünk, és Asztrid toporgott ott az ajtóban.


- Ugyan már, nem megyünk majd közel a veszélyes helyekhez. - próbálta győzködni a lányt Hablaty.


- Ajánlom is. - fonta keresztbe a karját maga előtt.


- Akkor ezt megbeszéltük? - kérdezte felváltva nézve, hol Asztridra hol rám, mi pedig kissé bizonytalanul, de bólintottunk.


- Remek! Takonypócot, pedig bízzátok csak rám. Egyszer kibírja, hogy kapitány létére mi döntünk helyette. Majd megvitatom vele az utat, hátha úgy megenyhül.


- Igen pont ezt akartam kérdezni. - mondtam.


- Na, látod, én már belelátok a fejedbe. - vigyorgott elégedetten.


- Én meg a sárkányodéba. - néztem rá mindent tudó mosollyal, mire ki kerekedett szemekkel tátogott mint egy partra vetett hal, de hang az nem jött ki a torkán.


- Nyugi, eddig még Fogatlan nem mesélt rólad egyetlen kínos sztorit sem. De a nézésedből arra következtetek, hogy van egy pár. Majd kifaggatom. - biztosítottam róla, mire heves tiltakozásba kezdett. Asztriddal jót nevettünk rajta, ő meg magyarázkodott, hogy csak egy két félre sikerült repülésről van szó. Hát szerintünk többről is, na mindegy. Karon ragadtam Asztirdot,
és magam után húzva elindultunk a kabinunkig, ahol már a többi lány aludt.

11 megjegyzés:

  1. Most nagyon szívesen elolvasnám, csak előbb el akarom olvasni az eddigi részeket! Már a 30-valahanyadiknál tartok! Természetesen örülönk neki! ∗ide képzelj el egy kacsintós smiley-t, mert a gépünkön nem tudom, hogyan tudok pontosvesszőt írni∗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben! :) Na és eddig hogy tetszik? Örülök, hogy írtál és hogy olvasol!

      Törlés
    2. Nagyon tetszik! Menő az, hogy át tudod venni a sárkányok képességeit (látás, hallás, stb.), meg hogy láthatatlanná tudsz válni a sárkányodon.
      Nincs mit!

      Törlés
  2. Nagyon tetszett! A gyomor forgatós rész tényleg undi volt ,de Astridban nem csalódtam mert tud ő ha akar. Várom a folytit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki! Elöször ennél is undorítóbb volt de egy kicsit átírtam hogy azért el ne hányjátok magatok. Sietek a kövivel! :)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett! Astridban én se csalódtam.Várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :D Amint tudom hozom!

      Törlés
    2. Leila írónő nem szeretnéd könyv formájában kiadni a történeteidet? Igazán ügyes vagy!

      Törlés
    3. Köszönöm, hogy így gondolod! :) Egyszer mindenképpen ki szeretném, csak még gyűjtök több tapasztalatot, és ötletet egy jó könyvhöz.

      Törlés
  4. Csak mostanra sikerült végigolvasni. Ez a rész nagyon jó! A kedvencem belőle az utolsó bekezdés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen :D nekem is az egyik kedvencem. A kövi rész pedig ma vagy holnap jön.

      Törlés